اندیشمندان جوان

بعضی چیزها را می توان به تصویر کشید...

اندیشمندان جوان

بعضی چیزها را می توان به تصویر کشید...

ما عهد بستیم در این راه بمانیم تا آخرش... .

طبقه بندی موضوعی

نفس اول را با نام خدا شروع می‌کنیم و نفس دوم را می‌سپاریم به کسی که دل‌هایمان بدجوری پیشش گیر است. خدا خودش دید از خودمان چیزی نداریم حواله‌مان داد حرم علی‌ بن موسی الرّضا علیه‌السّلام. و این چنین ما مشهدی هستیم هرچند در رشت متولد شده‌ایم و اینجا زندگی می‌کنیم؛ اینجا جنوب غربی‌ترین خانه‌ها، محله‌ها و مدارس رشت است. ما هستیم؛ اصلا این وبلاگ را راه انداخته‌ایم تا همین را بگوییم. صدای ما را از اینجا می‌شنوید!

نظرات  (۱۳)

وبِ زیبایی دارید.به منم سر بزن![هاهاهاهاها]
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۲ معین امیدی
سایت می شد بهتر بود
سلام دوست من!
میخوای پولدار بشی و بتونی روزی دوتا زانتیا بخری؟
بس حتما به وب من سر بزن!
از لوشته هات مشخصه که استعدادش رو داری...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۴ محمدجواد کرامتی
موفق باشیم!
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۵ سید جواد میرحسینی

 

عرض ادب و سلام

 دوست گرامی مطلب شما در سایت مجله بلاگ بوق درج شد ممنون از بروز رسانی

 

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۰ چشم چشم دو ابرو
من با محمدجواد موافقم ... :)
پاسخ:
ما هم با هردوتاتون موافقیم!
توجه نکردی! صدای ما را از قبله رشت می شنوید.
یکم مطلب وعکس از هیئت ها بیشتر بزارین لطفا
سلام خته نباشد..سایت فوق العدس ولی بروز نیست
سلام
مطلاب  بسیار کم ولی جالب !!!!!!یه مقدار عکسم بذارید بد نیست!!!!یه مقدار گرافیک رو هم ببرید بالا وبلاگ بسیار عالی میشه.
خسته نباشید.خداقوت.
سلام
لطفا مطالب را کمی به.روز.کنید......!!!
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۳ سید احمد موسوی
سلام
من از مدرسه امام رضا هستم کلاس صابری
دوست دارم در موسسه تون عضو شم لطفا نحوه عضو شدن را در کلاس های مدرسه بگویید راستی دوباره به کلاس صابری سر بزنید.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">